П`ятниця
2024-04-19
11:54 PM

RSS
 
Барвінківський ЗДО (ясла-садок) № 1 "Промінець"
Головна
Логопедична панорама »
Меню сайту

Статистика

У дошкільному навчальному закладі №1 "Промінець"

працює вчитель-логопед Довженко Віта Анатоліївна

Метою вчителя-логопеда є надання необхідної корекційної допомоги дітям з фонетичними порушеннями мовлення.

На попередній діагностиці, що проходить у вересні-жовтні, спеціаліст-логопед з'ясовує, чи не потребує дитина корекційно-        розвивальної допомоги для своєчасного розвитку мови.

Якщо виявляються якісь складнощі або відхилення в мовному розвитку, то дитині надається логопедична допомога.

Такі малюки відвідуютьзаняття з логопедом два рази на тиждень. Основоною формою організації роботи з дітьми, які мають    порушення мовлення є індивідіальні і підгрупові заняття.

Особливу увагу фахівець приділяє дітям, які відвідують старшу групу, так як проблеми в мовному розвитку можуть значно ускладнити адаптацію до шкільного навчання.

 


Поради логопеда

1. Розмовляйте з малюком під час всіх видів діяльності, таких як прибирання, гра, прогулянка і т.п.

Говоріть про те, що ви робите, бачите, що робить дитина, що роблять інші люди і що бачить ваша дитина.

2. Спонукайте дитину до звуконаслідування, промовляння правильних слів.

3. У власному мовленні будьте зразком для дитини. Вживайте всі частини мови, емоційно та інтонаційно забарвлюйте мовлення.

4. У розмові з дитиною називайте якнайбільше предметів.

5. Заохочуйте прагнення дитини задавати питання.

6. Ваші пояснення повинні бути простими і зрозумілими.

7. Коли дитина з вами спілкується, слухайте її уважно, будьте терплячі.

8. Не скупіться на винагороду – похвалу і поцілунок.

9. Кожен день читайте дитині книжки з яскравими малюнками, пропонуйте переказати почуте.

10. Більше залучайте дитину до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, загадки, скоромовки, вірші.

11. Розвивайте дрібну моторику пальців рук. Приділіть значну увагу пальчиковій гімнастиці.

Надавайте можливість дітям самостійно вчитися шнурувати черевики, застібувати ґудзики, липучки, кнопки.

12. Малюйте разом з дітьми, ліпіть з пластиліну фігурки, складайте пазли і мозаїку.

13. Не позбавляйте дитину спілкування з однолітками та старшими дітьми.

14. Ні в якому разі не повторяйте неправильну вимову дитини!

15. Не можна карати дитину за те, що вона не в змозі виконати завдання стосовно мовлення.

16. Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес — найкраща з мотивацій.

17. Обов'язково робіть гімнастику для руки:

• випрямити кисть руки і по черзі притискати підмізинний палець до мізинця, середній — до вказівного;

• випрямити кисть, щільно стиснути пальці й повільно притискати їх спочатку до третіх суглобів, потім до площини долоні;

• долоньку прикласти до столу і по черзі згинати середні, вказівні, великий пальці, інші пальці при цьому повинні поступово підніматися вгору;

• пальці розімкнути якомога ширше й повільно зімкнути їх;

• стиснути пальці в кулак і обертати кисть у різних напрямках;

• долоньку покласти на стіл, піднімати пальці по черзі, повторити у зворотній послідовності;

• затиснути ручку середнім і вказівним пальцем, згинати й розгинати ці пальці, стежити, щоб ручка не опускалася нижче великого пальця;

• однією рукою зібрати в кулак 10-15 олівців, що лежать на столі, беручи їх по одному, потім так само по одному покласти олівці на стіл;

• затиснути ручку другими фалангами.


Нетрадиційна методика су-Джок – стимулювання мовних зон кори головного мозку. Пальчиковий масаж прищепками, масажні м’ячі, пальчиковий театр, мозаїка  - все це сприяє покращенню мовлення дітей.

 

 

 

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту