Методичну роботу
у Барвінківському дошкільному навчальному закладі № 1«Промінець»
здійснює вихователь-методист
Ростовська Тетяна Іванівна
Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.
Методичний кабінет дошкільного навчального закладу – є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.
Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом наступні функції:
- забезпечення професійною інформацією;
- організація методичної роботи ДНЗ;
- діагностика й аналіз освітньо-виховного процесу;;
- організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
- допомога педагогам в підготовці до атестації;
- організація підвищення кваліфікації;
- допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
- виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
- участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
- методична допомога в проведенні відкритих заходів, професійних конкурсів.
Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:
Колективні:
- інструктино-методичні наради;
- педагогічні ради;
- педагогічні читання;
- теоретичні семінари;
- семінари-практикуми;
- колектині перегляди освітнього процесу.
Групові:
- методичні об'єднання вихователів дошкільних груп;
- робота творчих груп;
- консультації.
Індивідуальні:
- наставництво;
- самоосвіта;
- взаємовідвідування;
- робота над проблемними питаннями;
- атестація.

Методична робота в нашому дошкільному навчальному закладі є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвитку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань здійснюється шляхом пошуку нового змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом.
В нашому закладі стимулювання творчого потенціалу базується на принципах методичної роботи:
- педагогічна співпраця з вихователем;
- робота в режимі довіри, доброзичливості;
- творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
- принцип допоміжно-регульованого контролю;
- надання вихователеві права вибору;
- системність методичних заходів;
- принцип "Я - повідомлень" у спілкуванні;
- щоденна робота;
- випереджувальний характер методичної роботи.





|