Понеділок
2022-08-08
4:22 PM

RSS
 
Барвінківський ЗДО (ясла-садок) № 1 "Промінець"
Головна
Пам'ятка для батьків "Як грати з аутичними дітьми" »
Меню сайту

Статистика

Приймати дитину такою, якою вона є; Виходити з інтересів дитини; Строго дотримуватися певного режиму і ритму життя дитини; Дотримуватися щоденні ритуали (вони забезпечують безпеку дитини); Навчитися вловлювати найменші вербальні і невербальні сигнали дитини, що свідчать про його дискомфорт; Як можна частіше розмовляти з дитиною, уникати образної мови; Забезпечити комфортну обстановку для спілкування і навчання; Терпляче пояснювати дитині сенс його діяльності, використовуючи чітку наочну інформацію (схеми, карти і т. п.); Уникати перевтоми дитини; Граючи з аутичними дітьми, треба мати на увазі, швидше за все, на перших етапах взаємодії аутична дитина відмовиться від контакту з вами зовсім, а тим більше не захоче вступати в групову, а може бути, і в індивідуальну гру; Складаючи список ігор для дитини, слід пам'ятати, що грати він з вами буде тільки в ті з них, які найбільшою мірою співпадуть з його інтересами. Тому, граючи, ви повинні бути готові до гнучких змін своїх планів і мати в запасі кілька ігор, які можуть припасти до смаку вашому малюку; Найбільш складні для аутичних дітей ігри-це колективні ігри, які припускають їх включення у взаємодію з однолітками. Ці ігри ви будете використовувати, зрозуміло, при бажанні самої дитини. Пам'ятка для батьків "Про спілкування з дитиною—аутистом" Основне завдання батьків дитини з аутизмом - принцип систематичності і послідовності. Ця робота поєднує в собі навчання і психотерапію, відбувається створення в сім'ї терапевтичної ситуації. В ході роботи батьки отримують від педагога поради щодо поводження з дитиною в різноманітних важких ситуаціях: як навчити його застібати гудзики, як подолати страх перед стрижкою, як вести себе з ним на вулиці і т. п. Ваша допомога дитині максимальна, якщо ваше ставлення до нього гнучко. Це означає, що Ви допомагаєте йому тоді, коли він потребує вашої допомоги, і що ваша допомога не більше і не менше тієї, яка потрібна дитині. Ваша допомога не повинна цілком підміняти дій дитини. Не робіть за нього, але робіть разом з ним. Якщо, наприклад, він не вміє тримати ложку, встаньте ззаду нього, візьміть його руку в свою і підведіть до ложки, допоможіть правильно її взяти, своєю рукою рухайте його руку з ложкою, здійснюючи потрібні дії. Ви повторите це може бути багато разів, перш ніж відчуєте, що дитина починає діяти правильно сам. Буде дуже добре, якщо ви зумієте вимагати від дитини виконання того, що він вміє робити. Ваше знання дитини допоможе вам визначити, що дитина робить добре, що він тільки починає освоювати, а що - не вміє зовсім. У першому випадку ви похвалите або зажадаєте, у другому - прийдете на допомогу, в третьому - будете уникати непосильних поки для дитини вимог, у відповідь на які він може збуджуватися і ще більше відгороджуватися від вас. Добре, якщо ви берете до уваги не тільки те, чого ви хочете досягти у дитини, але і існуючі зараз проблеми. Мірою успішності нашої роботи буде не наближення дитини до ідеалу, а подолання ще існуючих труднощів. Це забезпечить дитині найкращу підтримку. Він потребує заохочення правильної поведінки. Ваше невдоволення валить його в розгубленість і доречно лише тоді, коли дитина не користується добре сформованими у нього навичками. Дитині важко правильно орієнтуватися в навколишньому, і ми повинні допомогти йому робити це легше і краще. Спілкуючись з дитиною, необхідно переконатися в тому, що ви опинилися в сфері його уваги, що він помітив вас і хоч трохи готовий до контакту з вами. Ви можете звернутися до нього кілька разів, перш ніж він зверне на вас увагу. Не гнівайтесь при цьому на дитину. Ваше спілкування з дитиною не повинно бути настирливим, не слід віддавати весь свій час занять з дитиною - це утомливо і для вас і для нього. Важливо, щоб дитина відчувала ваше доброзичливе і спокійне присутність, вашу готовність прийти на допомогу. Часто для цього достатньо просто бути поруч з дитиною, час від часу доторкатися до нього, брати його на руки, іноді звертатися до нього або просто дати йому в руки який-небудь предмет, знайомий як ваш, як частина вас - окуляри, олівець і т.д. якщо дитина недостатньо контактний з вами, така ваша поведінка дасть йому можливість розширювати і поглиблювати контакт. Якщо ж він не може обходитися без вас, не відпускає вас від себе - це дасть йому можливість поступово звикнути до того, що ви не зникаєте зовсім, і вести себе більш самостійно спочатку при вас, а потім і без вас. Дитина краще і довше утримується біля дорослого, якщо той не демонструє надмірного інтересу до нього, а обмежується спокійним поглядом на дитину при нейтральному вираженні обличчя і не спонукає дитину дивитися собі в обличчя. Багато особливостей дитини лякають або бентежать вас, і може виникнути прагнення боротися з ними. Однак краще, щоб дитина не відчувала вашої роздратованості його поведінкою. Наприклад, він часто крутить щось перед очима або розгойдується
Пошук

Календар
«  Серпень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту