Фізкультурно-оздоровчу роботу у дошкільному навчальному закладі № 1 "Промінець" здійснює
інструктор з фізкультури Забєліна Ганна Сергіївна
Основи здоров'я закладаються в період раннього та дошкільного дитинства. Для забезпечення міцного фізичного здоро'я в дошкільному закладі створено систему роботи з фізичного виховання.
Інструктор з фізичної культури використовує різноманітні форми роботи з дітьми:
- різні види занять;
- розваги та свята;
- Дні та Тижні здоров'я;
- Гурткову роботу;
- Спортивні ігри та вправи.
З 2008 року. ДНЗ включено до обласної мережі Шкіл сприяння здоров'я.
Подивіться, подивіться
На веселих дошкільнят.
Олімпійські надії
Нині ходять у дитячий сад!
"Веселі старти"
"Спортивний Брей-рінг"
"Спортивне свято до Дня захисту дітей"
Вже тривалий час ДНЗ поглиблено працює над проблемою
формування, збереження, зміцнення, відтворення здоров’я дітей
дошкільного віку, тому що здоров’я дитини – ні з чим незрівнянна цінність.
Якраз у дошкільному віці закладається фундамент здоров’я та довголіття,
тривалості та стійкості організму.
Безумовно, фізкультурно-оздоровча робота в дитячому садку дуже
багатогранна і змістовна. В системі роботи нашого дошкільного закладу
мають місце такі форми роботи з фізичного виховання, як спортивні свята,
розваги, дні здоров’я. Вони сприяють не тільки фізичному розвитку, а й
створенню емоційного фону для комфортного перебування дітей в садочку,
вихованню у них бажання займатись фізичною культурою.
Саме в перші роки життя дитини закладається фундамент її здоров’я,
фізичного розвитку та рухової підготовленості. Створення оптимального
рухового режиму – одне з найголовніших завдань дошкільного навчального
закладу. Ми намагаємося аби кожна форма роботи з фізичного виховання
проходила цікаво, викликала інтерес до виконання фізичних вправ,
позитивну мотивацію до занять фізичною культурою. Для цього
використовується інтегрований підхід: поєднання завдань власне з фізичного
виховання з досвідом та знаннями дітей з усіх сфер життєдіяльності .
Допомагає нам у цьому ігровий метод і пошукові завдання.
Оздоровчі заходи ( психогімнастика, кольоротерапія, фітотерапія,
ароматерапія, точковий масаж біологічно активних зон організму за
методикою А. Уманської , стимулювальна гімнастика для очей, вправи для
розвитку руки і пальців, гімнастика пробудження дихальна гімнастика тощо),
які використовуються під час роботи, сприяють зниженню захворюваності в
дітей.
Планомірна, систематична робота закладу як Школи сприяння
здоров’ю з організації рухового режиму, калорійне, повноцінне харчування,
проведення різноманітних форм фізкультурно-оздоровчої, лікувально-
профілактичної роботи, впровадження валеологічного виховання та
етнопедагогіки, загартовуючих заходів в режимі дня, робота психологічної
служби закладу, просвітницька робота, тісна співпраця з батьками та
шкільним округом забезпечила позитивну динаміку та добрі результати щодо
збереження та зміцнення фізичного, психічного, духовного і соціального
здоров’я дітей нашого дошкільного закладу. Хотілося б відзначити, як
результат роботи, те, що батьки стали активними співучасниками в справі
збереження і зміцнення здоров’я малят. За останні шість років
захворюваність знизилася в середньому на 1,3 дня на кожну дитину, що,
враховуючи загальну тенденцію до погіршення стану здоров’я дітей в
державі, ми вважаємо добрим результатом. |